Saturday, May 30, 2009

pak su

bangun petang lagi.

mandi segala, make-up segala, pakai baju wangi-wangi segala, turun bawah.

lapar.

nampak ain dengan mat min tengah tercongok depan televisyen tengok geng bas sekolah.

"ain, wan mana?"

"tido"

"atuk?"

"minum teh"

singkap tudung saji.

kosong.

bukak rice cooker. ada balance nasi lagi.

selongkar peti ais, jumpa peha ayam, sotong dua ekor.

cantit! lauk!

"pak su buat apa?"

"masak."

lalalalalalalalalala~

nasi sepinggan, ayam goreng seketul, sotong goreng kunyit, telur mata.

nice!

"pak su! nak!"

"tak makan ker tadi?"

"dah...tapi lapar lagi..."

satu suap aku, satu suap ain, satu suap mat min, satu suap ain, satu suap mat min, satu suap ain, satu suap mat min, minum air, satu suap ain, satu suap mat min, satu suap ain, satu suap mat min, minum air, satu suap ain, satu suap mat min...

...

"mamak! nasik goreng ayam satu, roti telur satu, roti bakar satu, kopi'o' ais, ais kosong dua"

hahahahaha! puas hati aku!!!! puas!!!

16 comments:

Sarah said...

ahaha~ kena pau eh.
perkara biasa bagi seorang paksu.
:)

patungcendana said...

re: masih tak faham...takpe nanti aku fahamkan kau... :-)

erk...belanja anak buah?...bagusnya...:-)

dark ray said...

alang-alang order kan?
biar puas hati terus.
tapi tak ada rogol-rogol laa..
kurang best

aloy_paradoks said...

kurang dramatik la citer ni...
patutnya adegan suap suap tu buat la silent moment... silent moment mana? nak silent moment.

bias® said...

sarah-memang biasa. kekadang hangin jugak.
pepatung-mana ada belanja?
ray-rogol-rogol? wahh...
aloy-silent moment? tgk citer mr bean lah. banyak silent moments.

en.Adam said...

eh aku dah boleh komen blog ni???!!!

yeay yeay!!

zul hafixi said...

aku ngan anak buah ke ngan sape ke x berkira sgt... sbab aku x bodo math.. huhu...

bias® said...

adam-yeay!
hafixi-apa ada dengan matematik?

patungcendana said...

re:...pusing-pusing kat situ gak. takder susah nyer...

signboard nya yang tak user friendly membuat aku boink...

next time aku gi keyell kau jadi guide aku...boleh?

paiseh said...

klimaks nya mana??

bias® said...

pepatung-shore!
paiseh-nak macam mana lagi?

aloy_paradoks said...

Mr Bean mmg semua silent moment..... dasyat tu..

patungcendana said...

re:...lembu,rumput,kambing,tembakau dan macam2 lagi yang orang kampung biasa bualkan...ahaha.

dah!

practise lagi sebut 99 kali...pronunciation tak betul lagi tu...:-D

hehehe...kau orang keyell ke?

bias® said...

aloy-kan? hebat kan?
profesor tuh....
pepatung-sejak lahir.

orange.itu.jingga. said...

hahaha..
so sweet..
huuhu...

bias® said...

kekadang suwit. selalu-selalu boleh jatuh sakit.