Wednesday, May 20, 2009

sudah.


saya pengawas dahulu.

setiap hari isnin, sekolah saya akan mengada kan perhimpunan.

pengawas lah yang paling sibuk ketika perhimpunan.

hendak naik kan bendera ketika lagu negaraku dan lagu sekolah di dendang kan, mengendong kerusi panjang dari kantin dan di susun di belakang tiang bendera bagi guru-guru lain duduk dan memantau aktiviti-aktiviti pelajar-pelajar lain ketika berbaris.

saya bertugas memeriksa barisan hari itu.

"bang, saya nak buang air besar lah..."

"sekarang?"

"ha'ah...dah tak tahan lagi ni..."

"jom! jom!"

*keluar baris dan jalan bergandingan ke tandas*

"kau ni pun, tadi tak nak buang...sekarang baru nak..."

sedar-sedar saya sudah bercakap seorang diri. budak bongok tadi dekat belakang.

"kau kenapa? cepat lah..."

"tak payah lah bang, dah keluar..."

...

waktu rehat hari itu saya tidak pergi kantin untuk makan.

nota kaki : lisa suri hani itu tiada kena mengena dengan entri di atas. hanya sebagai pemanis.

8 comments:

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

haha apasal berhenti pulak kat part terkencing tu haha.. lawak gak...
sambung ar cepat hehe..
anyway,... salam pengunjung baru...

dark ray said...

gua cuma baca sebab lisa je...
siot!!!

Dark Ray said...

kenapa entri ni tak keluar kat update??
pening kepala gua

aloy_paradoks said...

lisa surihani dah tembam... tak cantik...

aliffie said...

ritz- kalau sambung, wujud elemen geli. salam.
ray-yeker? aku salah setting kut? haha!
aloy-kater lah apa sahaja.

Dark Ray said...

lisa bongok!
Gila!
Bodoh!
*Lisa Simpson*

Jeng2 said...

lisa surihani... klise jer..

bias said...

ray-naseb baik lisa simpson.
jeng²-ada masalah ker dgn lisa surihani?