Monday, June 15, 2009

hari minggu. ya! hari minggu!

memandu di pekan di hari minggu.

nasihat aku? jangan!

jalan sesak.

dan jalan sesak.

asyik maki hamun orang aja dalam kereta nanti.

start dengan babi, lancau, bongok dan selebih nya aku sendiri dah tak faham dah.

depan aku ada satu lori.

biasa lah.

belakang lori itu ada lelaki.

biasa lah.

lelaki itu senyum-senyum dekat aku.

haaaa... itu di luar kebiasaan.

aku bergermelapan sangat kah? tidak.

aku fahrin ahmad kah? tidak.

kemudian dia tunjuk sign belakang lori tu. masih senyum lagi.

...

awas! muatan panjang.

19 comments:

EN.ROBOT said...

panjang sgt kah....?

zul hafixi said...

x paham la bias... ape yang panjang??

en.Adam said...

hahahahaha

kau muatan panjang ke??
berbanding dgn shai??

bias® said...

bobot - entah? tapi dier tulis panjang lah.

hafixi- muatan nyer lah yang panjang.

bias® said...

adam - bukan aku lah. lelaki itu.

aloy_paradoks said...

lu nak senak buat la..

patungcendana said...

erk....

Hidemichi said...

huih..ada maksud tersurat ni!

bias® said...

aloy- tak nak.

pepatung- tercekik?

hidemichi- ya! haha!

Dark Ray said...

tak faham laa bang..
apa yang peliknya mutan panjang?
xmen?
siapa yang menang?
siapa MVP?
kenapa dah 3 tahun berlalu?
mana cerberus?
result SPM sena berapa?

patungcendana said...

keliru...huhuhu

aloy_paradoks said...

mana lagi lu takut, muatan panjang ke? muatan lebaar?

shakinah said...

okey kali ni cun.
ramai yang tak faham.
aku memang dari dulu susah nak faham entry2 jenis cam kau ni.
ahahaa.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

bleh tahan ke pepanjang..?

bias® said...

ray- banyak nyer soalan? malas lah nak jawab.

pepatung-keliru? keliwon?

aloy- muatan panjang dan lebar!

shakinah- jadi? paham tak?

kupen- ikut tulisan tuh panjang lah.

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

huh kat jalan sesak pun ader orang usha yeh... mantap ni haha

patungcendana said...

jaws tu binatang laut ke?

bias® said...

ritz- auch! mak memang vouge noks!

pepatung- ha'ah!

NUFFIE MAHDI said...

kalau muatan panjang sejengkal..jangan e hendak diduga...e kan perempuan kaberet...