Tuesday, June 9, 2009

never ending story...

bahagian satu( jahanam punya tanpabukti!)

bahagian dua.

"bi...bangun bi..." saya dengar suara.

hampir betul bunyi nya.

"mak!!! babi!!!" saya dapat melihat seekor babi betul-betul di hadapan saya sekarang.

...

"hoi!!! terkejut aper pulak nie?! kau pun babi jugak! sama macam aku." babi itu berkata-kata.

mata saya membulat.

untuk bahagian tiga. cepat-cepat klik sini.

nota kaki : cemaner aku boleh terlibat ntah ler?

16 comments:

dark ray said...

ahahaha...

bias® said...

suker kau kan? lepas nie nurul asyiqin pulak.

patungcendana said...

ahahahahaha

dark ray said...

patung ni gelak-gelak nak jadi orang keempat agaknya yek?

aloy_paradoks said...

aduh,,, gua kene buat la ni..... esok la gua buat..

bias® said...

pepatung-hehe jugak.

ray-potensi jadi mangsa jugak nie.

aloy-sukati. janji seksa aku dah abes.

zircon_mono said...

kreatif tol!!

bias® said...
This comment has been removed by the author.
bias® said...

zirkon- ya!

paiseh said...

gua klik lambat2 ni.. xpe kan??

bias® said...

takpe. makhluk 'itu' pun buat besok. kau klik besok pun takpe.

patungcendana said...

aku perempuan, mana boleh jadi mangsa...ini mainan orang lelaki je kan ...

aku beri moral support dah la...

Dark Ray said...

agak-agak kalau kita tak ada idea boleh la buat lagi kan?
hahaha...

bias® said...

pepatung- yeker? rules game nie ader sebut pasal jantina ker?

ray- sial jek kau kan?

patungcendana said...

erk...

Jard The Great said...

nk tiru idea neh!!