Friday, June 5, 2009

semalam di balai...

brother polis : nama?

farouk : farouk.

brother polis : nama penuh lah...

farouk : farouk rizal bin kamaruddin.

brother polis : ic?

farouk : 72 10 09 14 58 11...

brother polis : alamat?

farouk : no 19 jalan harun a.u 2b/ 19 taman keramat permai. 54200, kuala lumpur.

brother polis : kerja?

farouk : jurulatih bola sepak sekolah rendah.

...

brother polis : okey. kali nie kami bebas kan awak. sekali lagi jika kami berkas awak berpakaian wanita di tempat awam, awak terus ke dalam! paham? dah. pegi balek.

20 comments:

zul hafixi said...

haha..
die jurulatih ker jururawat???
duhh...

bias® said...

jurulatih. kut?

Dark Ray said...

mampus!!
gua dah tak nak pakai seluar dalam perempuan dah lepas ni..

aloy_paradoks said...

patut la.... malaysia tak ada pasukan bola sepak..

bias® said...

ray-tuh lah. aku kener buang sumer pakaian dalaman wanita aku.
aloy-kan?

en.Adam said...

balai polis kat mana ni??

paiseh said...

farouk tu cun x??

bias® said...

adam-bukit bintang kut? kut lah...
paiseh-lelaki bang? cun ker?

en.Adam said...

kat bukit memang banyak bintang

@tune® said...

mesti team die selalu kalh sbb murid ² bengang kene blaja grooming at the same time

patungcendana said...

memang best jadi perempuan...hehehehe...kau patut try bias...:-D

best balik dungun...mandi pantai...

bias® said...

adam-sure aaa?
eton-agak nyer lah?
pepatung-macam bes? selama nie?

patungcendana said...

selama nie?...

bias® said...

maaf. salah faham. ampun kan kami penunggu gua.

patungcendana said...

ha...salah faham...tu la...kata aku yang tak gi sekolah...kau pun sama...hehe

bias® said...

sama-sama lah.

patungcendana said...

hehe...penunggu gua kata...no sweat... :-p

bias® said...

terima kasih.

EN.ROBOT said...

farouk tu bkn nick name ko ke,,,?

shakinah said...

hahah.
pakai g-string ke ape?
:D