Tuesday, June 2, 2009

towkey

"towkey! sekeping, berapa?"

"lapan ringgit maa..."

"apa baru punya?"

"ada! ada! night at the museum two ada, itu comedy punya mowie..."

"lain? ada ka?"

"itu angels and demons...siasat-siasat punya mowie...gambar clear..."

"sudah tengok lah. lain?"

"itu cartoon punya mowie, aliens vs monsters...gambar cantik!"

"aaa...lain?"

"you mau story apa sebenar nya maaa...?"

"hehehehe..."

nota kaki: cemaner nak bezakan jepun dengan omputih?
kalau jepun dier mosaic.

21 comments:

patungcendana said...

mosaic tu apa?

zul hafixi said...

haha... jepun sound effect kuat... duh..

aloy_paradoks said...

kalau jepun byk gune prop...

dark ray said...

mosaic-mosaic tu menyebabkan gua kurang dengan jepun..
penjajahan jepun kat tanah melayu dulu?
gua boleh tahan lagi..
tapi mosaic?
arghhh!!!

bias® said...

pepatung-cemaner nak explen aaa?
hafixi-itai! itai! itai!
aloy-kaya towkwy kedai mainan.
ray-bloggers five! *PAP!*

patungcendana said...

bias!!!!!!
Mosaic tu apa!!!!!!!

zul hafixi said...

explain la bias... haha

Dark Ray said...

ahahaha...
mosaic?
gua benci!!!
hahaha...
*PAP!*

patungcendana said...

zul n ray...

kau orang tau ke...cakap la...

bias® said...

hafixi & ray-explen lah. *lari*

aloy_paradoks said...

explen la patung tu woi.... sian die.. tu tak tanggung jawab la bias oi!

Dark Ray said...

*menyorok dalam mosaic. eh mosaic pula. dalam perigi! haa... dalam perigi..*

bias® said...

aloy-kau lah explen!
ray-baik kau keluar dari perigi tuh! explen!

Dark Ray said...

bahan bantu mengajar tak ada nak eksepelen macam mana?
lu bagi je la URL ke 'sana'..
gua nak pergi menyorok belakang batu nisan ber'mosaic' pula ni..

patungcendana said...

ciss...aku baling kau orang semua sampai ke jepun baru tau...

mosaic tu apa woi!!!!...

bias® said...

woi jawab oi!

zul hafixi said...

ala bias... explain la.. hahaha...

bias® said...

kau memang sengaja kan? kau jawab lah!

shakinah said...

entry kau aku banyak tak paham duh.
aiyaaa~

bias® said...

kau tak paham. salah aku ker?

Jeng2 said...

hahahaha... bagus2!