Sunday, July 5, 2009

khitan ke khatan?

tahun itu aliffie baru(ke baharu?) berkhatan.

sakit memang sakit, tapi pakcik din kata, kalau tak khatan, tak boleh kahwin.

gatal nak kahwin boleh mengatasi sakit.

magis bukan?

jadi, aliffie akan lepak depan televisyen dengan kain pelikat berikat ke atas siling. macam khemah pengakap.

kalau orang datang menjenguk, memang diorang akan jenguk lah jugak dekat dalam tu.

lepas tu bagi salam kaut dekat aliffie.

dah jenguk. gelak-gelak.

bagi duit.

dah jenguk. gelak-gelak.

bagi duit.

aliffie rasa macam perempuan kaberet.

masa itu, televisyen tiada remote lagi. aliffie tak boleh bergerak. nanti bentan. mak cik som kata lah. macam lah dia ada pengalaman berkhatan.

jadi, makcik som lah jadi remote nya. petik punat di televisyen untuk aliffie.

malam itu rancangan baywatch main dekat televisyen.

aliffie diam.

ketap bibir.

mata dah bergenang.

...

"makkkk!!!! tukar channel!!!! orang sakitttttttt!!!!"

25 comments:

cik fatihah said...

hahaha!ok memang mak som tuh kelakar.macam die pernah khatan.

wa stomek said...

stand by tempurung wat ketuk kepala lutut.....hahahahaha...kalu tak bantai ngan hammer..

shakinah said...

okayy.
sumpah lawakk!
HAHAHAHH.

EN.ROBOT said...

haha,.,.napsu ko mmg kuat,..,~

░♥si lampu neon♥░ said...

hehe mcm khemah ke?

azzaliena suziantie said...

hahaha...
kelaka gilee..
mak som mak som

dark ray said...

sekarang ni kalau tayang baywatch, siapa tukar channel memang tempah maut..

patungcendana said...

aliffie rasa macam perempuan kaberet.

macam kau pernah jadi perempuan kaberet...kan...

erk...pernah ke?...:-D

stomek...

ketuk kepala lutut...kenapa?

momo the munkee said...

aku time khatan dulu pakcik aku tampal poster kereta kat dalam bilik aku...

en.Adam said...

ohh
kenapa sakit kalau tgk
baywatch??

(bukan pura2 tak tahu,aku mmg tak tahu)

zul hafixi said...

seb bek x tumpang tido kt khemah tu...
hahaha...

bias® said...

fatihah- mak aku yang fani.

stomek- hammer? sakit lah?

shakinah- hahaha jugak.

bobot- napsu binatang.

neon- ha'ah.

suzy- hahaha jugak.

ray- yeargghhhh!!!!

pepatung- adalah part time dulu.

momo- kereta? apa kellaaassss?

adam- pegi mati sama kau punya tak tahu.

hafixi- saper yang nak tumpang tdo kat dalam tuh?

aloy_paradoks said...

babi citer ni....

bias® said...

kan?

en.Adam said...

babi orang yg tulis cte ni

paiseh said...

sah.. normal!

bias® said...

adam- babi kau.

paiseh- normal ke? ala...

patungcendana said...

bias...

stomek suruh aku tanya kau kenapa kena standby tempurung...

so...kenapa?

patungcendana said...

re:...aku suka indiana jones 1,2,3,4 je...yang baru2 aku tak tengok...

bias® said...

kenapa? aaa? sebab...aaa...sebab... eh? mak aku panggil suruh pegi kedai beli kelapa lah. pegi dulu ek?

nuyuljana said...

macam mana eh rasanya berkhatan.

hehe.

aku tak dapat relate kenapa ko suruh tuka canel.

tapi aku dapat buat kesimpulan sape yg berkhatan tak boleh tengok baywatch.

XD

bias® said...

cuba lah tengok. nak tau raser aper kan?

momo the munkee said...

kete yang ade pompan posing skali 2 la...

J-j29 said...

Wakakakakaahkah...!! Siut btul criter ko nih..org pervert takbleh baca crita ni,cuz nnti sure rsa terus nk tgk cite baywatch. Kah kah kah...!

to nuyuljana: ko buat2 lampi ker haper...daa...

NUFFIE MAHDI said...

rasa macam pompuan kaberet...
hahahah! cam syial jek...aku gelak sakan sorang2 dalam library baca blog ko neh!