Sunday, July 26, 2009

pakai lah tali pinggang keledar. ingat lah orang yang tersayang.

"cik. bukak lah seat belt tuh"

"kenapa? safety tau? safety."

"orang kater bukak, bukak jek lah"

"karang kena saman karang?"

"takder nyer. polis saman siang-siang."

"kalau accident karang?"

"orang bawak elok-elok lah. tak accident punyer"

"awak cakap betul-betul. kenapa suruh bukak sebenar nya nie?"

...

"orang tak focus driving. haha!"

nota kaki : pasti kan sebelum buat komedi ini. lengan kiri anda sudah kental dan tahan piat.

26 comments:

azzaliena suziantie said...
This comment has been removed by the author.
azzaliena suziantie said...

tak fokus???

bias® said...

comment deleted - kenapa ya?

suzy- 3 pagi dah nie. tdo.

en.Adam said...

kenapa?kenapa??
buat buat tak paham

dark ray said...

gua lemah kalau main silang-silang ni..
silangkata pun tak pernah menang..
silang betullah!!!

momo the munkee said...

ape salahnye jage keselamatan?...pfft..konon naive..

eafatihah said...

gatal siot!

shakinah said...

heh.
bias..bias..

mamai said...

wa pun kadang2 tak leh fokus heheheh nasib la

azzaliena suziantie said...

re : baru 3 pagi.

naDDy said...

huh~

patungcendana said...

aku boink....tolong explain woi...

bias® said...

adam- pegi mati lah kau punya tak paham.

dark ray- silang lah kau!

momo- kan? keselamatan harus di dahulu kan.

eafatihah- jantan.

shakinah- yer?

mai mai - setuju!!!!

suzy- 3 pagi lah kena tido.

nad- huh jugak.

pepatung- tanya adam.

EN.ROBOT said...

ted pakai ko xsuh bkk plak.,,.~
muehehe.,,.,.~

patungcendana said...

adam...eplain la...aku tak faham entry ni...

Hidemichi said...

kalau pakai racing belt jadi kepit pulak, mesti tak fokus jugak kan bias kan???

(aku pun mulanya tak faham gak!hahaha)

are_shie said...

cik itu adalah perempuan?

sila betulkan kalau anggapan aku ini salah...

*masih blur

kakuna_daisy said...

focus kat CIK tu je la....hahaah

bias® said...

bobot- ted punya tak membimbang kan sangat.

pepatung- adam. jawab.

hidemichi- racing belt? takper lah.

mash- ha'ah

daisy- true...true...

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

gua memang tak paham lansung...tapi kenapa lu tak bukak talipinggang suar jak..?

bias® said...

seluar siapa?

zul hafixi said...

kalo pakai tali pinggang blakang??

triple x malaya said...

ingatkan suruh turun tadi...pandai2 la jalan kaki...

patungcendana said...

re:...tak faham ke? tanya adam...hahaha

bias® said...

hafixi- kat belakang. tak nampak. takper.

triple x- takder lah aku sekijam itu?

pepatung- ala...

NUFFIE MAHDI said...

bodola ko e...aih..takkan bukak seatbelt je bang?!