Tuesday, July 14, 2009

sang katang dan merah jambu.

sang katang pergi berparasit di rumah sahabat nya barang semalam dua.

pagi itu ibu sahabat nya bertanya kepada sang katang...

ibu sahabat sang katang : seluar dalam merah jambu nie awak punya ke?

sang katang : eh! takder lah makcik. bukan saya punya tuh.

...

ibu sahabat sang katang : tapi...belakang nie ada nama awak nie?

nota kaki : seluar dalam jangan bubuh nama sendiri!!!

26 comments:

momo the munkee said...

sepender tu jenama die same cam name saye makcik....

bias® said...

takan lah nama kau renoma?

wa stomek said...

merah jambu.....huh...len macam..

patungcendana said...

takyah pakai lagi bagus...

motif? tulis nama kat seluar dalam?

azzaliena suziantie said...

pink lagi seh...
hehehehe ;p

huh..takut hilang ape tulis name ;p

zul hafixi said...

ko ke sang katang wahai bias??

dark ray said...

sexy la bang pink!
auwww!
deting jom!

kakuna_daisy said...

wahh..pink gitu..!!seb bek tade pic tedy bear je..wakakka

en.Adam said...

pheeeeewit...

cik fatihah said...

sengal giler

bias® said...

stomek- sweet!

pepatung- pengudaraan yang bagus. supaya tak hilang kut?

suzy- yer kut?

hafixi- aku sang tegap.

ray- nanti aku usul kan dekat beliau.

daisy- gambar gajah jek ada.

adam- weeeewit!

fatihah- iya.

aloy_paradoks said...

baik.

bias® said...

gud.

triple x malaya said...

PINK MAFIA..

bias® said...

mafia pink? uuu~

patungcendana said...

hahaha...habis kalau tulis nama pun...orang dah curi dan pakai.. macam mana kau nak check? cerita sikit?

bias® said...

bebudak asrama. biasa lah tulis nama. yang laki tulih dekat spentot. yang perempuan tulih dekat topeng jerebu tuh.

shakinah said...

aku duk asrama xde tulis2 pun.
eii

bias® said...

orang yang tak tulis nie, sama ada...kecik sangat atau besar sangat. itu jek.

paiseh said...

apehal palk sepender buang rata2 nih?? busuk tol!

en.Adam said...

awak bias eh??

bias® said...

paiseh- saper suruh hidu?

adam- ha'ah.

patungcendana said...

topeng jerebu?...erk...

bias® said...

yup!

patungcendana said...

re: yup...thats life...:-)

NUFFIE MAHDI said...

lain kali tamau ilang attach pic kat spender tuh!