Saturday, July 18, 2009

saya dengar cerita.


saya dengar cerita majlis 'mimpi' akan di performasi kan di laman budaya shah alam.

saya dengar cerita majlis 'mimpi' itu akan di langsung kan ahad ini jam 8.30 malam.

saya dengar cerita juga banyak pihak akan mengadakan performasi pada majlis tersebut.

saya dengar cerita nurul asyiqin akan cuba mengimbang kan sebuah perodua kancil 660 di atas hidung nya.

saya dengar cerita penakluk air akan membuat demonstrasi memasak pengat pisang di bawah air. macam mana? itu saya tidak tahu.

saya dengar cerita nik adam ahmad akan cuba mengorat semua tumbuh-tumbuhan di sekitar tasik shah alam.

saya dengar cerita momo the munkee akan mempraktik aksi bahaya dengan memakan seekor landak hidup-hidup.

saya dengar cerita juga, dark hell rayza akan membuat tarian minta hujan.

farid kamil, fahrin ahmad, rashid sibir, nor lia ghani, ong beng hee, haliza misbun dan dian p.ramlee saya dengar cerita tidak akan hadir pada malam itu.

saya dengar cerita lah...

12 comments:

momo the munkee said...

ape yang akan saye perform di "MIMPI" adelah sangat bahaye...silap2 duri landak boleh tersangkut kat usus besar semase proses penghadaman berlaku...*nasib baik wasiat da siap tulis*...

dark ray said...

khabar angin taufan tu..

patungcendana said...

kau memang pendengar yang setia...ahahaha

bila lagi nak me'royal'? said...

dengar cerita bang slamat dah tak slamat malam tu..

en.Adam said...

bila kau dengar cite ni??

azzaliena suziantie said...

hahaha..
bagus ah ko nih
pendengar setie ;p

zul hafixi said...

ko dengar dari sape??

bias® said...

momo- gila lah kau! semoga berjaya!

dark ray- boleh percaya tak?

pepatung- aku dengar cerita jek.

royal- kenapa?

adam- akhir-akhir ini.

suzy- yeth.

hafixi- sumber-sumber yang boleh d percayai.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

gua cam emosi...makan nasi...

bias® said...

bagus jugak. emosi jek makan nasi. makan nasi jek emosi.

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

ye keh! tak tahu pun! dari mane dapat cite ni?? buletin utama keh??

bias® said...

tuh bagitau ler tuh.