Wednesday, August 19, 2009

anak emak tak pulang petang? anak emak tak pulang-pulang lagi?

bahagian kedua ada di sini.

amri duduk berteleku di bahu jalan.

basikal nya di biar kan di sisi.

orang lalu lalang di biar kan dengan karenah mereka sendiri.

amri sudah tidak ambil pusing.

ini semua nya anjing bodoh tu punya pasal.

kalau tidak dia mengejar amri semalam, tak kan sampai amri ke sini.

aduh!

amri menampar-nampar pipi.

macam mana nak pulang ni?

amri tenung sign board itu lama-lama.

...

"welcome to south africa"

nota kaki : bahagian ke empat harap-harap ada di sini.

21 comments:

dark ray said...

jauh pemikiran lu ni..

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

suke sangat cerita bersiri ni eh.tapi bes jugak..
part 3 takde agi..

Anonymous said...

laju ya amri lari...

sharamli said...

suda mula k0nfius..
ini part 3 kn?
bkn?

seterusnya ke4 kn?

azzaliena suziantie said...

haha..sambung sambung..best kot bace

shakinah said...

heh.
mlmpau pikiran kau

mamai said...

wah jauh kau kayuh basikal yer merentas benua

sharamli said...

00o..da tuka...

EN.ROBOT said...

seb baik anjing, klu babi maw smp israel,.,.~

patungcendana said...

nasib baik dia faham bahasa inggeris kan?

momo si monyet said...

hahaha....fani...fani...ade basikal nak lari lagi...

bias® said...

dark ray- perlu jauh what?

nad- incoming. tunggu...

anon- jauh.

sha- ye ker? tak perasan pulak.

suzy- yeah!

shakinah- sikit-sikit jek.

mai mai- takut punya pasal.

sha lagi - ya. terima kasih.

bobot- yeth.

pepatung- dia hebat.

momo- sukati dia lah!!!

s@yangh@sni said...

jauh sungguh perginye...
yang dekat2 takde ker..
ada yang kebuluran nie nanti..

"SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA"

sue onn said...

jauhnya pegi...

bias® said...

sayanghasni- selamat juga.

soun- jauh...

imHepPie said...

duduk berteleku tuh cam duduk pakai telekung ek???lalala~~~~

dzul hafixi said...

lari sampai africa??
amri duk ane?
prancis??

kakuna_daisy said...

mimpi lagi kot ni....huhuh

patungcendana said...

selamat berpuasa bias.

re:...siapa kata peluru kayu takleh jadi silver bullet? :-p

kimisai said...

Gua sebenarnya nak Mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Bagi Semua Bloggerz dan Umat Islam..Gua Mohon Maaf Jika Ada Melakukan Salah Silap Pada Anda Semua..Puasa Biar Penuh....ngeh3...

bias® said...

heppie- bukan.

hafixi- terima jek. jangan melawan.

daisy- entah lah.

pepatung- selamat juga.

kimi- baik!