Saturday, August 1, 2009

dituwentifo.

pak cik din bergegas ke bilik aliffie.

pak cik din menunjuk kan isyarat 'come on' dan isyarat dua pada aliffie.

aliffie segera faham.

membontoti pak cik din ke dapur.

"makan cepat-cepat sebelum bau dia merebak" pak cik din berkata dengan sambil mengunyah nikmat.

aliffie angguk tanda setuju.

...

"oho...tengok dua ekor anak beranak nie makan durian d24 tak ajak mak pun?"

...

"kan ayah suruh makan cepat-cepat tadi? skang dah kena bahagi tiga dah?"

17 comments:

shakinah said...

loh?
nape tak makan bawah meja?

zul hafixi said...

lor... mkn durian pon nyorok...

mamai said...

wok aleh makan durian pok nak nyorok ker hehehe tamak lu

naDDy said...

haha..durian punye pasal~

patungcendana said...

isyarat come on tu macam mana ya...

EN.ROBOT said...

huh.,,.nakal anak beranak ini,.,.~

momo the munkee said...

kat kompleks pkns tgh pesta...dtg ar...bole diskas baju skali...

hananchiwi said...

mak puasa. :]

aloy_paradoks said...

kedekut

bias® said...

shakinah- sempit.

hafixi- tentulah.

mai mai- tentu lah.

nad- yeah.

pepatung- macam nie. *buat isyarat come on*

bobot- udah abah nyer gitu kan?

momo- nais.

hana- malam. puasa haper?

aloy- d24 beb.

cik fatihah said...

gile kedekut.heh!

patungcendana said...

come on...come on....betul ke isyarat ni...?

azzaliena suziantie said...

hahahaha...
gile kerek makan durian due orang je.
nak jugak ;p

kimisai said...

esok pagi sape menguap bau kaw2 dia r yang makan durian...hahahah...pergghh...berdaghahhhh..!!1

bias® said...

fatihah- durian beb. durian...

pepatung- ha'ah. yang itu lah.

suzy- tak boleh!

kimi- sampai berdarah-darah pulak? tak ndak lah.

kakuna_daisy said...

musim doyan dh nk abes da...haih..

bias® said...

dah nak abes. belum abes lagi.