Thursday, October 15, 2009

kuda ku lari gagah berani.


"mail...aku bosan lah driving ni..." sapa khairul yang sudah lebih dua jam memandu.

"kau nak aku ganti ke? aku okey jek." mail membuat tawaran.

"tak...aku boleh lagi drive. aku bosan jek" khairul tegar menekan pedal minyak.

"habis? kau nak buat apa?" mail bingung.

"kita main teka-teka nak?" khairul memberikan cadangan.

mail angguk.

"okey aku start ek? aku tengah tengok apa skang nie?" khairul memula kan soalan.

"jalan!" cepat sahaja mail menjawab.

"yeay! betul! hebat nyer kau? okey. aku tanya lagi ek? kita dah berapa jam dalam kereta nie?" soalan seterus nya.

mail pandang khairul.

"dua!" pantas.

"betul lagi? pergh! gempak lah kau nie?" khairul senyum.

mail seperti mahu lagi.

"baik. aku tanya lagi. agak-agak kau lah...bila kita akan sampai ke destinasi?" khairul meneruskan permainan.

...

khairul senyum sinis.

mail sudah berpeluh-peluh.

...

"lain kali... cakap je lah minyak kau dah habis bongok!!! tak payah lah kita jalan kaki pergi carik stesen minyak!!! menyusah kan orang jek lah kau nie!!!"

18 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

kahh kah kahhhh!!....

kena tolak keter!! xD

mamai said...

hahahaha apa la bawa keta tak tengok meter minyak ker

azzaliena suziantie said...

hahaha..
padan muka ko..
amik kaooo
kekekeke

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hehehehe.....lu pny citer nih....len kali bawak tapau petrol pam dlm keta..

Nonie Zaman said...

kunjungilah stesen myk yg brdekatan..huhu

Nonie Zaman said...

kunjungilah stesen myk yg brdekatan..huhu

dark ray said...

ahahahaha kelakar laa abang ni...

patungcendana said...

lain kali bawak la minyak spare

EN.ROBOT said...

meter minyak ko rosak ke ape..? hehe~

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

kuda mu takleh nak lari dah.minyak abis~

Koyuki said...

hehe~

baik punye taktik..

main teka teki ek..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

hoh...pasni dedua tu musti muscle naik je kan..tolak keta..hahaha...

wmy said...

jumpa di sana!

bias® said...

jaja- nak buat cemaner?

mai mai-ntah dia?

suzy- kan? padan muka!

pentoi- lain kali lah.

nonie- baik!

dark ray- abang tahu.

pepatung- baik ma'am.

bobot- yerlah kut?

nad- betul!

koyuki- kan? ntah paper ntah?

kakuna- mesti punyer lah!

wahyu- yeargh!

cik lubakpink said...

huahuahua..

kecian..

bias® said...

ha'ah. kecian dia...

reen said...

hik3..
ha..tu la..merenung langit lg..
tank kete pn x di renungnya dulu..
sian ekau..

bias® said...

ha'ah.