Wednesday, November 25, 2009

aku dan sesuatu.

petang itu aliffie lah yang paling steady sekali. siapa geng dengan aliffie, diorang lah yang paling banyak menang.

kalau jadi pencuri, aliffie lah yang paling lambat sekali kena tangkap.

kalau jadi polis, semua pencuri tak cukup tanah berlari di kejar aliffie.

ace.

entah macam mana, time aliffie jadi polis...

aliffie tertarik sikit kolar baju bahari masa scene kejar mengejar.

prap!

koyak.

aliffie dah sorry-sorry dah. tapi bahari tak mahu mengalah. habis di maki nya aliffie.

aliffie diam.

"nordin!!!" bahari pekik kuat-kuat.

aliffie memang pantang kalau sebut nama pak cik din depan aliffie. aliffie kutip batu sebesar penumbuk.

bahari dah mula kaget.

prang!!!

...

birat-birat kaki aliffie di tiub getah kan pak cik din petang itu. beria-ia aliffie minta maaf pada pak cik ipin atas tingkap rumah nya yang aliffie lontar dengan batu tadi.

nota kaki : kenapa kau elak bahari!? sialan!

20 comments:

Koyuki said...

haha

kenapa elak??

mau berlubang muka

sayu=pilu said...

hahahha
kalo tak elak budus ler nama nya en bias weh....hehhhehe

patungcendana said...

betul. bodoh. siapa suruh elak!

paiseh said...

sebab bahari belajar silat jurus elak2. betul??

Dark Ray™ said...

x faham laa...
siapa bahari?

yg_indah said...

tindakan reflek tu.

HujanBalikKeLangit said...

hahaha...pakcik ipin yg kena..

aloy_paradoks said...

Nordin!

sharamli said...

bahari!!

si sengal mungkin said...

nordin !!!

bahari !!!

bias® said...

yuki- funny komen kamu.

ayu- ye ker?

pepatung- kan?

paiseh- yer kut?

dark ray- kawan dia.

indah- betul.

qist- kesian.

nurul asyikin- haji mohd nordin.

sha- kenapa?

suzy- kenapa perlu jerit-jerit?

Sharinginfoz said...

apa yang penting kerjasama.....

bias® said...

ya.

triple x malaya said...

kalau gua..gua xkan elak...

bias® said...

lebih baik begitu.

Paradoks said...

layan ni :
http://www.youtube.com/watch?v=cB54y80JUSY

dzul hafixi said...

so ape berlaku?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

slamat raye beb..

mamai said...

tak baik la bahari elak...biar la pecah muka jgn pecah tingkap

bias® said...

para- lagu jek pun?

hafixi- ...lalu lelabi itu terbang, hilang di dalam lelangit mulut.

pentoi- selamat.

mai mai- betul. betul.