Tuesday, November 3, 2009

saya awak aku engkau.

haiya!

itu hali wa sudah lepak ting-tong ting-tong lekat itu satu kedai lekat chelas punya maaa.

sudah lepak lekat enam tujuh jam, pelut manyak kembung munya pasat air sudah manyak.

wa dengan hati yang walang berjalan kaki ke toilet berhampiran munya.

rehat.

akan tetapi aaa? sesampai nya wa di sana, toilet yang ada itu lukisan lelaki bilu bertopi sudah di huni maaa... wa talak tahan munya maaa...

wa jeling itu toilet sebelah munya.

kosong.

wa nekad ibalat pengebom belani mati munya nekad.

lalu wa pelgi berlali mendapat kan toilet bersebelahan.

akan tetapi, balu wa sedali, itu toilet tidak boleh di kuci munya.

haiya!

manyak suwey maaa...

naseb baik wa mempunyai lua tangan yang berfungsi sepenuh nya maaa...

satu tangan tahan itu pintu.

satu lagi tangan...

nota kaki : amacam? ada macam cina jinjang tak?

24 comments:

aloy_paradoks said...

ntah,....agak agak?

sharamli said...

lagik satu tgn mn?
mas0k seluar?

bias® said...

aloy- agak nyer lah.

sha- seluar siapa?

dzul hafixi said...

tangan jinjang ke??
bkan leher??

bias® said...

saper pulak sembang pasal leher nie?

Koyuki said...

hahahah
sekali keluar cite pasal jinjang

hahahaha~


**gelak banyak sket, kasi hati tenang**

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

nsib baik takde orang tolak pintu itu dengan rakus nye..klw tak..sadaqallah hulazim...ahahaha...

azzaliena suziantie said...

cehh
nak gak jadi cina jinjang

Hidemichi said...

nak bagi efek mcm bukan kisah lu lah ni?

bias® said...

yuki- kenapa? lama tak gelak?

kakuna- nasib baik.

suzy- tak buleh ke?

michi- jadi tak?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

haiyaa...mana macam muleh jadi ini macam lo..?

bias® said...

aiyoh! wa sendili munya dili pun agak tertekan dengan pelistiwa hitam ini maaa...

dark ray said...

hanjin

bias® said...

mana?

mamai said...

wah macam itu cina bukit maaa

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

bukan cina kepong mali meh?

bias® said...

mai mai- kan? dah dekat betul.

nad- bukan maaa...jinjang mali munya.

Nabil Fizri said...

try sepak cina jinjang?

HujanBalikKeLangit said...

cina jinjang tuh ape??

Anonymous said...

ada la sleng cine komunis




-shax-

kimisai said...

gtau sikit toilet mana tuh...kedai mana..gua nk g serbu..!!
hhaa

bias® said...

nabil-belum lagi. bes ke?

qist- cina lah.

shax- sikit lah.

kimi- roshan.

si sengal mungkin said...

weh ko kenal ak ko terer..
hahaha..
blog baru doe..
link ko balik

bias® said...

baik.