Sunday, December 13, 2009

pasar seni bingit.

kuala lumpur : sekumpulan aktivis seni yang menggelarkan diri mereka paradoks telah menggegar kan pasar seni pada petang sabtu lalu. mereka-mereka ini terdiri dari bloggers-bloggers dan aktivis seni bebas telah bersatu untuk menjaya kan deklamasi sajak dan puisi tanpa henti selama dua jam bermula pada jam 4.30 petang di sini.

"kami cuba mengajak para penonton aktiviti berhenti dan berfikir sejenak tentang kekusutan duniawi ini" kata nurul asyikin jurucakap kepada kumpulan paradoks sewaktu ditemuramah. berdasar kan dari temuramah yang di laku kan kepada orang ramai yakni penonton 'plore' ini, hampir keseluruhan nya memberikan kan maklum balas yang positif kepada apa yang di sampai kan oleh aktivis-aktivis seni bebas ini.

encik ariffin hasyim mengata kan aktiviti-aktiviti ini harus lebih kerap lagi di laku kan pada hujung minggu. " aktiviti-aktiviti ini harus lebih kerap lagi di laku kan pada hujung minggu. " kata nya.

setelah jam menunjuk kan jam 7.00 malam, baru lah aktiviti deklamasi sajak dan puisi di melabuh kan tirai nya dan mereka-mereka yang menjaya kan aktiviti ini ternyata puas dengan apa yang mereka laku kan.

nota kaki : terima kasih kepada para-para bloggers yang sudi hadir pada event plore ini. anda tahu siapa diri anda. terima kasih sekali lagi. mamai! you rowks!

20 comments:

patungcendana said...

aku takde...huhuhu

sharamli said...

aku p0n takde..huhuhu

hisham said...

salam n tahniah...aku tgk feedbck dri blogger2 lain pn mmg dasat...teruskn usaha...haha...

Maqruf Lim said...

Aku happy

chah~ said...

diri ini pun xde.. huhu..

mamai said...

memang best la kita kenal saper kita kat situ...

PC aku gila camner aku boleh terjebak

wahyudi my said...

syabas beta.

en.Adam said...

bagos!

bias® said...

pepatung- takpe. next time ada lagi.

sha- takpe. next time ada lagi.

sham- timasey bro.

lim tat- dapat awek, happy lah!

chah- takpe. next time ada lagi.

mai mai- point taken. yeargh!

wahyu- yes! timasey datang bro.

adam- ya!

yg_indah said...

tulis macam wartawan la.

J@J@ / Bini The Rock said...

wah! mamai lagi??
cayokkkkk...........

**hmmm, best join korang ni kan?

bias® said...

in- kan? berita harian.

jaja- best woo...join lah sekali.

triple x malaya said...

bukan 3 jam ke...ape2 pun memang gempakz...

Dark Ray™ said...

gua tetap amy shesh!!!

Nabil Fizri said...

gua tak dpt undangan ea?

bias® said...

triple x- ek? hampir kut?

dark ray- goo amy!

nab- kau datang tak?

aloy_paradoks said...

2 jam setengah la bang..

shakinah said...

lepas ni buat deal dgn jdual aku dulu.aku free,br buat.haha

J@J@ / Bini The Rock said...

teringin nak join..tp korang jauh la!
xP

bias® said...

nurul- yeker? lebih kurang lah tuh.

shak- yerlah.

jaja- takder rezeki. nak buat cemaner? yer tak?