Thursday, January 14, 2010

londeh

prep! prep! prep!

hari-hari ada prep! prep kau lah!

aliffie dah bersiap-siap hensem ke kelas. tunggu botak dekat tangga. pergi kelas sekali. baru lah romantis gitu, kan?

"bang! cikgu disiplin lah bang!" botak dah cuit-cuit aliffie. nak bermanja lah tu? macam aliffie tak tahu taktik botak itu.

aliffie cool.

"rileks. kita bagi salam, buat macam tak ada-apa. lepas punya lah" aliffie menenang kan botak.

cikgu disiplin, aliffie dan botak.

"assalamualaikum cikgu!" hormat aliffie dan botak kepada cikgu disiplin. dengan mak bapak tak pulak bagi salam pulak budak-budak nie?

aliffie dan botak lega.

...

"awak berdua nak pergi mana?" soal cikgu disiplin.

"pergi prep cikgu" botak menjawab.

"pergi prep ya? apsal nak pergi prep pakai seluar londeh paras telur nie?!" jegil cikgu disiplin.

aliffie dan botak diam.

"alang-alang awak berdua pakai seluar londeh, londeh kan terus paras buku lali. sampai ke kelas, paham!?" cikgu disiplin sudah tinggi suara nya.

nota kaki : apa? tak pernah tengok orang pakai boxer merah bunga-bunga biru pergi kelas?! ha?! tak pernah?!

22 comments:

sharamli said...

telur apa?

triple x malaya said...

haram punye cikgu...sian botak n aliffie..

mamai said...

seksi tu pakai seluar warna warni

shakinah said...

soalan aku sama dengan sharamli

HujanBalikKeLangit said...

seronok tengok pemandangan boxer merah bunga biru..ahahha

yg_indah said...

HujanBalikKeLangit:atau sebenarnya suka tengok pemandangan lain;)

Koyuki said...

seksi tu aliffie

A.K.U.D.O said...

:)

pisey said...

pernah.aha!

ni dah mula segan ni nak komen bnyk2 dah tiba2 rasa dunia ni kecil.
kah3

pt?tepeng?uitm?

Fariezul Jaafar said...

ngan botak? bukan dgn londeh?

en.Adam said...

banyak nye komen..
femes la blog ni.
tahniah!:-)

patungcendana said...

tak sexy la pakai boxer gi kelas...pakai G string la...

zia said...

heuheuheu..-->pejam mata..

bias® said...

sha- telur-telur.

xxx- pukul dia jom?

mai mai- seksi pe jadah?

shak- jawapan sama macam sharamli.

qist- seronok ke?

in- ntah nyer?

yuki- ha'ah yer?

akudo- peace!

pisang- satu wing ngan aku time dekat tepen dulu.

fariezul- dengan org lain sebenar nyer, aku bg nama botak. haha.

adam- yeay!

pepatung- kalau negro, takper lah.

zia- ngantuk ke?

hisham said...

wei bro...lawak la en3 lu ni...hahahaha

patungcendana said...

kenapa negro takpe...tak faham pulak aku...

re:...peti ais pun boleh...washing machine lagi boleh...hehe

deusXmachina® said...

wakakakaka
mesti kena gelak kaw2 punye pastu

erk888.blogspot.com

bias® said...

sham-yer. hahaha.

pepatung- dark ray tau jawapan dia.

ina- ha'ah.

Dark Ray™ said...

gua pula yang kena??

err gua dah komen belum entri ni yek?

patungcendana said...

dark ray...kenapa negro takpe?

Eyriqazz said...

hehehe...enjoyla blajar...zaman blajar best

Aura Hanis Zalikha

bias® said...

dark ray- jawab lah!

pepatung- jawab dark ray...jawab!

eyri- kan?