Sunday, February 14, 2010

ibrahim torji bukan petualang nya. bukan!

aku mesti tamat kan riwayat nya! mesti!

tapi?

bagaimana?

dia tidak lut dek apa-apa senjata. hatta machine gun sekali pun? takan nak tembak pakai bazooka? mana aku mahu cari wang? aku kena kerja dahulu...kumpul wang.

bazooka bukan nya murah?

tapi aku bukan nya bersekolah pun? tiada sijil-sijil yang memboleh kan aku mendapat kan jawatan yang molek. kurang-kurang gaji dua tiga riban. tolak makan, tol, minyak, sewa rumah, bagi kat orang tua kat kampung...berapa sangat lah yang tinggal untuk beli bazooka?

nak aku merompak bank? senang sikit dapat wang bukan?

tapi...aku bukan nya berani... untuk merompak bank, memerlu kan keberanian yang tinggi. aku tidak punya semua itu.

hmmm...

ya! kalau pun aku berjaya mengumpul wang untuk membeli bazooka, di mana bisa aku dapat kan bazooka? kedai dua puluh empat jam bukan nya ada?

bagaimana ini?

aduh!

dengar cerita teater 'nautika!' akan di pentas kan esok malam yakni pada hari ahad 8.30 malam di stor teater dewan bahasa dan pustaka. bayaran nya ringgit malaysia sepuluh barangkali?

pergi tengok jom? malam last tuh!!!

nota kaki : apa dah jadi ni?

15 comments:

aloy_paradoks said...

bazoka? penaka?

dzul hafixi said...

x kerja ke isnin? hehehe..

encik ADAM said...

booom booom booom bunyi bazooka

patungcendana said...

bom je terus...

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

kenapa perlunya sifat negatif dalam mencari wang!! ah.. malam ni teman balik kampung.

fndrocka said...

nak tengok..tp takut tak sempat balik rumah..ahha gila tak rock

bias® said...

nurul- yer agak nyer.

hafixi- sial lu!

adam- sound man? bagus!

pepatung- kejam?

lim tat- bai bai.

fnd- memang tak rock.

Dark Ray™ said...

haram....

b@sikaltue said...

haha..
best..

mamai said...

dah dapat lom bazoka

triple x malaya said...

habis sudah..

Koyuki said...

guna pelempang la senang

hans said...

teringin nak tgok

aloy_paradoks said...

Blogger bias® said...

lagi?

2/15/2010
Delete
Blogger PAJID said...

apsal?

2/15/2010
Delete
Blogger b@sikaltue said...

pape pun gudluck..
aku support ko..
haha..

2/15/2010
Delete
Blogger aloy_paradoks said...

Bias :
sebelum aku peram benda ni, kasi perabih dulu..

Pajid :
untuk orang Shah Alam pulak khususnya.

Basikal Tua :
or terima kasih byk bro..

2/16/2010
Delete
Blogger Dark Ray™ said...

siapa berlakon?

2/16/2010
Delete
Blogger aloy_paradoks said...

Dark Ray :
Rayza MukMin la,,,, pelakon yang sedang meningkat naik..

2/16/2010
Delete
Blogger paiseh said...

kasi tambah satu jam lagi laa brader.. x puas~

2/16/2010
Delete

bias® said...

nurul dah jawab kan semua kan? gud!