Thursday, March 4, 2010

abah balik yeay!

"yeay! yeay! abah balik!"

gembira hati sang abah apabila anak-anak menjemput nya pulang dari mencari rezeki yang halal.

"yeay! yeay! abah balik!"

tawa riang sang anak melupakan seketika penat lelah sang abah.

"yeay! yeay! abah balik!"

keletah sang anak memberikan motivasi kepada sang abah untuk berkerja dengan lebih tekun bagi menjamin masa depan keturunan nya.

"yeay! yeay! abah balik!"

hiruk pikuk di tempat kerja seperti tiada apa berbanding suara anak-anak yang amat di kasihi nya.

"yeay! yeay! abah balik!"

pang!

...

"diam lah! abah nak tidur dah nie!?"

21 comments:

huj@n said...

sampai hati!!!!!!!!!

mimpiyangsempurna said...

"yeay! yeay! abah balik!"

kenape abah balik x bwk ape2?

:D

shakinah said...

gila kejam

sharamli said...

garang bet0l la abah ni..pang balik kang..

mamai said...

yeay yeay abah lempang

triple x malaya said...

sialll....nasib si anak.

aloy_paradoks said...

posted by bias® at 12:29 AM on Mar 4, 2010

aloy_paradoks said...

Aku terlalu bodoh untuk menjelaskan sesuatu perkara sehingga membenarkan masyarakat sekelilingku menafsir aku sebagai SAMPAH.

DzulhafixiceD said...

macam cilake la..

encik ADAM said...

yeay yeay masuk gaji!!
semalam aku tak free
tpi malam ni ai free sgt!!yeaaayyy!

yg_indah said...

entry isu terkini ni

bias® said...

qist- sampai ke mana?

mim- ntah abah nyer?

shak- kejam ke?

sha- pang lah.

mai mai- yeay yeay!

xxx- nasib...

nurul- ?

nurul lagi- ??

hafixi- kan?

adam- haha! melepas! haha!

in- ek?

hisham said...

salam...sori lame x jenguk blog ni...tenet gua ade problem...sori lagi skali...tk cre (out of topic)

pisey said...

abah.duit poket ambo mano abah?

kimisai said...

haha hempuk je ngan tong gas...

Eyriqazz said...

adush...sampainya hati..abah ke jin tu?

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

jahanam btol abah camtu!!

patungcendana said...

kau pun balik kerja sekarang petang2 kan....hehehe....

aloy_paradoks said...

asik bukak je entry sama...

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

yeay yeay traffic laju giler babi

bias® said...

sham- okay.

pisang- aku abah aku ke? oh! anak ku!

kimi- pergilah hempuk.

eyri- en-jin.

kuna- ha'ah.

pepatung- lalalalala...

nurul- dah update lah!

lim tat- yeay!