Thursday, March 25, 2010

aliffie baru belajar. jangan marah dia.

aliffie baru belajar. jangan marah dia.

hari itu aliffie harus mem'photostat' beberapa dokumen. aliffie okay...aliffie kewl...

aliffie kepit dokumen tersebut lalu berjalan secara mendada ke mesin photostat. aliffie kerling kerani yang bertugas. hmpt! "tak pernah tengok orang photostat ke?" ujar aliffie di dalam hati.

aliffie baru belajar. jangan marah dia.

ya! aliffie berada di hadapan mesin photostat tersebut. besar jugak reka bentuk nya. kalau aliffie angkat sorang, memang tak larat. kena enam orang jugak nak angkat mesin nie nampak gaya nya.

besar!

aliffie baru belajar. jangan marah dia.

aliffie checked switch dekat belakang mesin. on. plug nya pun bersambung. aliffie belek lagi mesin photostat.

aduh! time-time nie jugak perut meragam. baru nak photostat. kacau betul! cemaner nak photostat?

takpe. itu hal kecil. aliffie ke tandas dulu. lepas ke tandas, aliffie akan photostat.

benar!

lepas ke tandas, aliffie kembali semula ke mesin photostat. aliffie ingin mem'photostat' dokumen.

...

"hai...engineer tak tahu guna mesin photostat ke?"

nota kaki : aliffie baru belajar. jangan marah dia.

17 comments:

triple x malaya said...

bukan tak tau kot..cume lakonan semata-mata..ke nak ayat awek tu..

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

angkat cover atas. letak dokumen tuh. pastun tekan butang bulat.

shakinah said...

engineer bz stadi mesin photostat sampai lupa pasword blogspot.

heh

huj@n said...

hahahaha....boleh la kerja part time kat kedai fotostat lepas nih..

b@sikaltue said...

sekali sekali je..ape slhnye..haha

mamai said...

lu mau galah tolong pukulkan tak

yg_indah said...

ambik aku jd PA ko la.aku pandai photostat

sharamli said...

ye la..xmarah

hans said...

heheheh
ajar la dia
jgn marah dia

Dark Ray™ said...

enjinier bukan belajar mesin fotostat...
fotostat pun tak pakai rumus algebra rasanya...

encik ADAM said...

kau belajar ngan rayza..
gaji da masuk?

pisey said...

naseb aku bakal engineer (insyaAllah) yang tahu guna mesin tersebut sebab kena tolong cekgu cekgi fotostat fliers kat sekolah zaman dolu2.

tak2.tak sanggup nak marah aliffie.aliffie kan comel?

patungcendana said...

nama pun engineer, bukan phostater...hehehe

zulhafixi said...

yeay.. engineer dah keje.. syabas.. hehe..

artisticklytouch said...

ko tak kena marah tapi kena carut wakakakkaka

aloy_paradoks said...

eleh,, nak bagitau dia engineer la ni...

Sarah said...

LOL.