Sunday, April 11, 2010

penyaman udara.

brother : bang...sejuk bang.

abang : nak buat cemaner? aku pun sejuk jugak.

brother : takan tak boleh adjust sikit pun? sejuk sangat nie?

abang : kau adjust lah. aku tak tahu.

brother : tak der lah bang punat dier...dah puas dah saya cari.

abang : kau cari punat apa?

brother : punat air-cond nie ler. sejuk sangat. saya nak adjust lah kasi tak sejuk sangat.

klekuk!

...

abang : kita naik motor lah bingai!

22 comments:

deus X machina said...

erk888
bingai sungguh

deus X machina said...

eh gua 1st...hek hek

triple x malaya said...

sial je..haha

Dark Ray™ said...

aha...
..haha...

huj@n said...

bingai tuh ape?

BonekadalamChermin said...

sengal!

ahahahahahahaha

artisticklytouch said...

itu menghina namanya!! ha ha

mamai said...

mandi hujan la tu

sharamli said...

angin sep0i2 bahasa

sharamli said...
This comment has been removed by the author.
NUFFIE MAHDI said...

ape nih..lawak tapi tak kotor..aku dah pikir kotor dah...apsal lawak ko clean sangat! apela ko...

yg_indah said...

panas-panaskan lah bg

patungcendana said...

mesti aloy tu kan?....hahahahaha

patungcendana said...

re:...semangat yang hilang...cari pun tak jumpa...perlu recovery software...hehe

Dark Ray™ said...

mcm same jek?

hans said...

sangat bingai
hjahaha

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

aaaaaaaaa ku tak tahu nak ccmt pe dah

J@J@ / Bini The Rock said...

lama dah tak kemari..
salam bro...

**udara segar tu...heheheh

Nonie Zaman said...

brother tuh terbaek ah!haha

nabila said...

huk!!!! ape daaaaaa

fndrocka said...

ni lawak skema ni

Latest Entri : Peristiwa Subuh

bias® said...

ina- ek?

ina lagi - tahniah.

xxx- kan?

dark ray- hehe...hahahahhaa...

qist- bentuk dia macam lempeng.

eka- kan?

artis- ek?

mai mai- macam betul jek?

sha- really aaa?

comment deleted- hye!

napi- nak kotor ke?

in- cemaner?

pepatung- yer kut?

pepatung lagi- wuiyyo!?

datk ray- perli ke?

hans- kan?

lim tat- tak payah komen lah.

jaja- erm!

nonie- terbaek ke?

ila- huk~

fnd- yeker?