Sunday, May 23, 2010

kecik-kecik dulu comeyl jek...

amin : paksu...paksu buat apa tuh?

pak su : pak su buat kerja paksu lah...

amin : pak su main internet ek?

pak su : ha'ah. kerja pak su lah...

amin : yang ini gambar apa pak su?

pak su : ini gambar kerja paksu lah...

...

amin : wan!!!!! paksu tengok gambar perempuan telanjang!!!

20 comments:

indahnyasisuria said...

erm...

b@sikaltue said...

update gak..haha

b@sikaltue said...

update gak..haha

b@sikaltue said...

update gak..haha

b@sikaltue said...
This comment has been removed by the author.
•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

unik gambar kerja paksu ek? ehehe

triple x malaya said...

cilake..

shakinah said...

biassssssss!

Dark Ray™ said...

hai..

Anonymous said...

"Butoh Caravan"

-amri

yg_indah said...

apsal xajak?

Hidemichi said...

tak cover!

J@J@ / Bini The Rock said...

mmg nak kena seligi je paksu tu..

cehh!

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

bagi roti kat budak tuh... mesti diam punye

fndrocka said...

budak-budak memang susah nak faham pasal kerja orang besar2 ni

Latest Entri : Taktik menewaskan Abdul Rahman dengan sebelah tangan atau sebelah mata (PES)

Huj@n said...

ooooo....mcm seronok jer

patungcendana said...

perempuan telanjang tu apa?

mamai said...

nie paksu teruk la

aloy_paradoks said...

salam singgah..

K.O.A.L.A said...

paksu nakal. hahahah