Saturday, October 9, 2010

mamak's stall

"ya abang...apa mahu?"

"hmmm~ saya mahu makwe cun putih gebu, macam pelakon hollywood tuh. erm... mata biru, rambut blonde, macam cheerleader tuh...aaa? bibir angelina jolie. lagi apa ek? kaya raya...mewah lah. lagi satu...dia pakai mini skirt merah dengan top jek. oke. dah."

"itu sahaja abang?"

"oh!? saya tak mau dia pakai seluar dalam"

"oke abang. sikit jam siap."

nota kaki : kalau lah makwe boleh order dekat kedai mamak...

6 comments:

nurain said...

kebetulan kat sebelah meja kamu ade seorang gadis.

gadis: mamak nak order

mamak: ya adik manis mau order ape

gadis: lelaki yang bukan macam orang sebelah ni please...

Hidemichi said...

lu nk buat apa dgn makwe tu?...

LOL komen nurain.

Huj@n said...

mak aih....xnk awek pakai seluar dalam?

suruh dia pakai boxer je laaa

EN.ROBOT said...

hajris ade x..?

J@J@ / Bini The Rock said...

lama tak masuk rumah lu.

Hehh!! agak2 dapat tak harga dia = secawan Kopi Janda?

teKukur Jantan said...

mamak tapau awek berkonek satu. bulu lebih ek.. lalaaaa