Tuesday, June 14, 2011

aloy paradoks dan aku

aku dah tulis dah pasal aloy paradoks dulu. tapi rayza mukmin ugut aku untuk tulis sekali lagi. kalau tak? dia nak bubuh anjing dalam kereta aku.

gila kau? cemaner aku nak pegi kedai beli rokok?

...

aku jumpa perempuan ni waktu ada event teater-teater dekat sekolah aku dulu. dia kata, "aku belajar komunikasi media bro...", rambut sikat rapi, baju lekat dekat badan(kalau perhatikan betul-betul boleh nampak nipple dia), tali pinggang, seluar jeans dan berkasut. smart!

asal berlakon jek nak jerit-jerit tak tentu hala. suara tinggi kemain? teknik vokal katanya?
mungkin dia dulu kurang kasih sayang atau mungkin juga dia tunjuk besar sebab ada khabar angin yang senior nak pukul dia. takut ler tuh?

lepas sekolah aku dah tak jumpa dia lagi dah. tahu-tahu dia dah jadi taiko besar dekat aswara (akademi seni kebangsaan) dengan rayza.

dia pulak ajar aku sinematorgafi. aku pulak yang nganga.

ini beliau dulu. bangang jek nampak nya kan?

ini beliau sekarang.

nota kaki : nampak tak apa yang kemasyhuran boleh buat pada kita? nampak tak?

2 comments:

Dark Ray™ said...

wahahaha

abrodam said...

comel la aloy paradoks ni.hikhik