Monday, April 30, 2012

rompakan bersepadu famous quotes.


halim : kau ada nampak pistol aku tak?
nizam geleng kepala.
halim : aku rasa aku tertinggal dekat mamak kita lepak tadi lah.

nizam : kau makan emas tuh buat apa!? muntah balik!

jumat : aku suka tengok kau masa baru bangun tidur. comel.
jumat senyum pandang zul.

zul : betul ke ini kedai emas yang kita nak rompak ni?
dani : betul! aku dah tanya brader polis tadi.

polis : jangan bergerak! kamu semua telah di kepung!

dani : kau tembak makcik goreng pisang tu buat apa?!
halim : dia tak bagi baki duit aku.

polis : lama dah buat kerja ni?
nizam : baru mula tuan. itu pun part time jek.

jumat : jangan bergerak! kamu semua telah dikepung?!
zul : babi apa kau ni?

dani : okey. sekarang kita bagi hasil rompakan kita ni sama rata.

makcik goreng pisang : jangan bergerak! kamu semua telah dikepung!

nota kaki : untuk tengok teater rompakan bersepadu masuk paper kosmo. sila klik sini.

1 comment:

Dark Ray™ said...

ahahaha macam babi!!
eh silap!!
memang babi!!!
ahahahaha!!!!!!!!!!